inyourhead,inyourhead ; -

så kan man fördriva tiden; genom att göra testet som alla andra har gjort (snodd från carielle såklart <3) ;

Öppna din SMS inkorg..
· Tryck neråt fem gånger.
· Öppna sms:et och läs.
· Detta är ditt svar på första frågan.
· Upprepa på nästa fråga, osv.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
vad var det han skulle skrika på?

Vad gillar folk bäst hos dig?
Det gör du inte alls! haha jag ska inte vara med:p

Vilken raggningsreplik faller du för?
God natt Sötnos!

Vad var det första du sa imorse?
dDet gör jag med. hihi.

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Oh det låter jobbigt! dan ligger i sin säng och Ontar i huvudet... har du gjort idag?

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Jag ska ta det lugnt...
Kolla film :) du då?

Så vad säger du under förspel?
hei.
hur ser din dag ut?=)

Och efteråt?
Ok kul? :) jag är me Sanna å vi har supertråkigt

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Aha, hur ska jag kunna veta? :-P

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Närvarhur?

Och näst sista. Dina innersta tankar?
Vem?

Sista. Vad sjunger ditt favoritband om?
Ofta jag får gå?

ok, det var sjukt tråkigt. inget passade ihop med något (förutom raggningsrepliken)



  hade mina ögon blivit bättre hade jag varit sjukt förälskad i den bilden för jag hade varit kool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0