butyousee,it'snotme ; -

hej. nu har jag kommit hem och tänkte skriva lite.
jag ska nu fortsätta påbörja min uppsats om anton corbijn som skall vara klar imorgon.
så, jag sökte på google med orden anton corbijn fakta, och kom till en u2-sidan (eftersom han har fotat dem väldigt mycket). jag går ner, och ser länken Corbijn i Skellefteå. han var alltså här år 2003 och föreläste om musikvideos.
jag är bara 4 år för sent ute om att bli intresserad (L). what to do?

jag trodde att jag skulle dö där i slutet av hålet när jag kände att jag var tvungen att lämna in min gemu-läxan.
vad ska jag göra? jag fattar ingenting av det där med sekundära dominanter. martin måste typ slå det in i min hjärna för att det ska bli något vettigt av det. nej, gemu ger mig alltid ångest.

första gången den här veckan som jag inte träffar någon på stan när jag far hem efter skolan, och då tänker jag typ mest på ello och elin. vars håller ni hus?

jag ska skriva uppsats, göra rytmläxan och sen fara till canalen eller något. mamma får spela in idol.


carmen kristina - 21/9

enrique johannes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0