everyonehailtothepumpkindsong ; -

hallelujah, jag är bäst på att klanta mig. jag kollade när bussen till byske gick, och ja, den gick ju kvart över 18, och det är buss nr typ 213. yes, jag kan koll. när jag kommer dit så är bara haparanda-bussen och luleå-bussen där, så jag tänkte att jag väntar. de far, och jag väntar tills tjugo över 18. då upptäcker jag att det var meningen att man skulle ta typ 100-bussen för den stannar i byske ändå. så alltså, fick jag inte vara med Lillemor ikväll, och jag mår så dåligt över det, för jag saknar henne som ett sär.
he blev inget av.
så jag for till sofia istället, och sen for vi + andré till dallas så jag fick min middag. och sen for vi helt enkelt till andré och jag fick spela nintendo ds(?) och lite sådär. cheill...........

nu är jag bara för blank för att tänka.
kanske gympalektion imorgon som jag och carro ska hålla.
sheit.
plus en redovisning om anton corbijn (L)

jag älskar livet ibland INTEEEEEEE.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0