feelinglikeasocialtoolwithoutause ; -

MEN VAD SKA DU GÖRA ÅT DET?
INTE LÅTA MIG FÅ FLYTTA?
BETE DIG SVINAKTIGT SOM DU HAR GJORT FÖRUT?
LÅTA MIG FÅ HÖRA OM DET OM OCH OM OCH OM IGEN?
JAG HAR INGEN JÄKLA ANING VARS NYCKELJÄVELN ÄR, OCH DU SÄGER ATT JAG HAR "STÖRT" ALLTIHOPA.
FÖRLÅT SÅ JÄVLA MYCKET DÅ.

näe, jag ville inte fara till dig ikväll för jag vet att jag skulle få höra om det, och det orkar jag inte med nu. så jag for till mamma istället, för låtsas som ingenting, fastän hon är bra på att upptäcka när jag är upprörd. jag får fixa alltihopa imorgon. för jag är bäst på att fixa situationer jag har satt mig själv i, de flesta gånger i alla fall.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0