förrgavmansiginförsorgen ; -

godnatt och sov gott.
de sista entusiasterna med povel ramel i sångläxa till imorgon + att vi ska ha den första ensemble B-lektionen, MED TOR! dvs. jazz. sa jag att vi hade ensemble A-jazz med birger idag också? jag ba "dobadobaaa" och lite mack the knife. det satt som en smäck.... eller kanske inte. notera att ingenting vettigt kommer ut ur mina fingrar just nu utan jag typ bara ordbajsar. måste ju var überkul att läsa tänker jag. mitt mål är typ att ha skrivit så många onödiga rader som möjligt, och nu är vi uppe i 6 rader ungefär.

just ja, idol började idag (jag och kamerahoran satt och växlade mellan det och top model 8), och vi insåg typ hur extremt pinsamt det kommer att bli om vi är på TV när de tänker sig visa skellefteå stad? BARA LITE! men hur coolt är det egentligen och typ stå och digga till disco-musik och leka thai-larsa? ganska uncool. men idol är ändå rätt ball när det kommer omkring.

annars var dagen ändå chill. atorp + ES2a får en att känna sig hemma på något sätt, fastän det känns som om folk inte står ut med en i vissa fall. men vetnivad, jag tänker ändå fortsätta att göra det jag gör, och sen om du blir irriterad på mig, då... får du väl bli det. kanske borde lugna ner mig? jag känner mig hyper men jag fattar inte varför. jag kanske bara överdriver? vi kör på det.

tihi, jag har fixat typ 15% av min pianoläxa som är till imorgon. tor lär bli glad.

det blev några rader ändå. hoppas du fick en spännande läsning av mina ovettiga tankar.
godmorgon och ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Bosse Johansson

Du är en ball peerson som sågar thai-larsa utan att känna honom. Du är 100 gånger så fattig opch patetisk som thai-larsa när du säger sådär. Idiot.

2008-01-21 @ 13:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0