it'snotsopleasantandit'snottooconventional ; -

lol, japanska dikter idag på svenskan och den här haikun skrev jag ;

tre lektioner kvar
gemuläxan inte gjord
jag orkar inte.

nu är det en lektion kvar och gemun gick hyfsa, men w/e.
sen hette de andra tanka eller något ;

ute blåser vind
vintern rasar fram i fart
kväver de drömmar
om sena sommarnätter
och små kärleksvisiter

cyklar sent hemåt
staden ligger tyst och tom
tankar flödar fram
om en möjlig lägenhet
tonårstiden snart förbi.

tkr att jag var rätt ball som skrev det där. allt är baserat på riktiga känslor och händelser. nu ska jag bara klara mig igenom fotografisk bild A och sen slutar jag för dagen. två lektioner imorgon och sen underbara helg. förövrigt hoppas jag att kursen blir underbemannad för en lektion så att vi får en kamera var. det skulle vara så mycket enklare då.
ha ett bra liv som. girlsen i klassen är bästastebästast. >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0