it'stheonlythingthatslowlystopsthepain ; -

det känns väl bra, antar jag...
"jag vet att jag har dissat dig, och jag känner dåligt för det, men du är inte den enda jag har dissat."

sekunden jag ställer foten utanför a-torpskolan verkar allting gå nerför. när började skolan göra livet bättre?
i varje fall så har vi visst sovmorgon till 11 (och jag tror inte att jag har sånglektion, för isf hade väl kixan sagt det), men jag tänkte dra mig till balder ett litet tag sisådär vid kvar över tio, mest för att rita något på marias skåp, för jag vet att låset har gröna prickar, så det kan väl inte vara så svårt att missa?
och kanske blir min fot bättre efter idag så att jag har ta av det här jäkla bandaget, men det ser faktiskt rätt coolt ut.

tänk om de skrattar åt mig idag med.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0