it'sthewrongkindofplacetobethinkingofyou ; -

hahhaa, idol i skellhell gick väl som väntat. vi låter verkligen så jäkliga? jag menar våran dialekt är ju sjuk.
utsikten?!?!?! herregudminjesus, jag och mamma bara skrattade.
idol är ett helt sjukt program. det känns som om man hade sjungit in skulle det ändå ha låtit förkasst. bättre att som växa till sig =D fastän det ändå inte är det bästa sättet.

jag ska ta med mig en cykellampa imorgon för jag hittade som ingen bättre. dålig koll här i huset. och ska fixa lite annat shit också. älska livet ibland. jag känner peppen och pirret i benen.

puss.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej jag såg också idol igår...
Herregud,, varför vill folk skämma ut hela norrland.. Pappa kom hem från jobbet mitt i programmet och jag bad han skjuta mig.. :)

2007-09-07 @ 08:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0