jagskataminbollochgåtillfotbollsplan ; -

vad hände med gympan?
jag älskar hopprep, och så snubblar jag!
dummaste man kan göra i stort sett. så nu har jag en bandagerad (heter det så?) fot, och rätt så ont. men det sköna är att jag absolut inte behöver göra så mycket ikväll. och mamma har gjort äppelpaj, så det blir chill och CSI ikväll.
och jag tänkte komma ihåg att vi har sovmorgon imorgon, som jag så fint glömde bort förra veckan, så jag kanske får sova ut någorlunda. men om foten inte är bättre till imorgon (som den borde vara?) så blir det vårdcentralen.
HATALIVET!

jag ska vara helt ärlig, jag hade inte stora förhoppningar om att bli acceptera efter ett halvår i ettan, för jag kände mig verkligen utanför. typ nära att gå till skolsköterskan för att jag var så trött på alla och alla verkade vara så trötta på mig. men jag höll ut ett halvår till.
OCHDETVARSÅJÄKLAVÄRTDET!

för nu när vi har börjat tvåan finns det en sån annorlunda känsla. en känsla av delaktighet. håll med om att sammanhållningen mellan flickorna (med undantag) är nästan oslagbar. i alla fall från min sida, för jag tycker verkligen om er så mycket, och jag känner mig inte osynlig längre. ni hjälper mig att växa som människa i mig själv. om jag kunde fixa det så skulle ni få all kärlek i världen.
NI ÄR OSLAGBARA <3

kyss.

Kommentarer
Postat av: c

buMMAaan<3 ja de känns som att vi är som en liten familj nu, girlsen :D just love it. Förlåt att jag inte gav dig den uppmärksamhet du faktiskt förtjänade förut, kom på det alldeles för sent...=/

2007-09-17 @ 20:15:54
Postat av: c

MEN VARFÖR KOM INTE HELA MIN KOMMENTAR MED?!
vad jag sa var i alla fall, att de känns nästan som att vi är som en liten familj nu, girlsen:D och förlåt för att jag inte gav dig all uppmärksamhet förut som du faktiskt förtjänade, kom på det alldeles för sent..=/

2007-09-17 @ 20:18:03
Postat av: soffan

ingen vet vad som hände i ettan,
man märker verkligen att alla mognat och insett hur fina människor är.
allt handlar om att ge varandra chanser eller hur ?
jag älskar våran klass mer än allt,
inget kan slå oss!

2007-09-17 @ 21:26:06
Postat av: karro

måste hålla med föregående skrivare. men vi alla har nog mognat nu och insett att saker och ting är inte vad dom verkar vid första anblick. och jag tackar Gud varje dag för våran helt underbara klass. finns nog inget bättre! och tack för att DU finns. vi växer tillsammans! happiness through love

2007-09-17 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0