lookrightthroughme ; -

jag har önskningar om att morgondagen ska bli en bra en. jag tänkte känna mig någorlunda vacker för det var något jag inte gjorde igår. igår (44 min kvar av gårdagen) var bara fel för mig. visst, jag kunde skratta, jag kunde le, men allt gick bara åt skogen. kul att måsta ha jazz när jag egentligen inte ville ha det från första början. varför tog jag det egentligen från första början? men jag tänkte göra någonting bra av det resten av året och förhoppningsvis får jag sjunga lite då och då också. och kixan vet inte om hon ska sätta mvg åt mig på nivå 1 eftersom att jag inte har uppfyllt att det som hon hade tänkt sig. jag måste hitta någonting som får mig motiverad. sry, men just nu finns det som inget. jo, kanske att få sjunga någon ball låt med sofia på julkonserten, som nine crimes, för den är fin. men annars känns det som om jag har en tvångströja på mig. jag kommer ingenstans. jag trodde verkligen att jag skulle känna mig mer fri som stor 2:a, men jag känner mig bara mer fast i ett träsk. vad ska man göra åt att man känner sig dålig? att man inte känner sig värdig? att man inte förtjänar det? jag vill så gärna, men det är en skillnad att vilja och veta vad man vill. jag vet inte riktigt vad jag vill än. hur jag vill gå till väga. det lär fan ta ett tag, men jag tänkte som att det skulle leda till det någon dag. vad annars ska jag göra med livet? börja jobba på ica supermarket permanent? nej, jag vet faktiskt inte. jag känner mig helt lost och tom. vars är inspirationen? borta. vars är livsglädjen? borta. vars är kreativiteten? den börjar försvinna med. jag kan bara önska att morgondagen blir just en bra en.


KS, SH, JL, SL, CN, JI, LR, SE, AF, FL, JR och EH är rätt bra på att få en att trivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0