neverfeelthatyou'retoblame ; -

daddy, he's got to go away .
'cause there's just no other way,
to live this through.
someday, you'll learn to understand.
this wasn't what I planned,
for me and you.
sorry, love daddy .

everyday is filled with pain,
but never feel that you're to blame
sometimes life breaks,
in mysterious ways
I can't make it up to you
believe me I am trying to
no matter what you'll always be my baby.


då var vi här igen. tredje blogg-inlägget denna dag, och alldeles för hög musik kom jag just på.
jag funderar på att skippa skolan imorgon om min fot fortsätter att göra ont när jag vaknar, för jag vet som inte hur jag ska transportera mig till och från skolan. jag känner mig alldeles för pank för att åka buss egentligen.
jag känner mig sur och lite som jesus (för jag har ett fint sår i handflatan som minne till honom).

just ja, VAD SKA JAG GÖRA?
hon; hej! :D
han; hej :)
hon; hur är det? frisk? :)
han; jo, det är helt okej. =) själv?
hon: ont i foten. :(
han; hmm, ajdå.
hon; mm, men vad gör du då? :)
han: matteläxan. ;P
hon: låter ovanligt. sry, ska inte störa dig i ditt räknande då :)

sen var det som inte mer med det. sjukt, vad är det för ord jag söker, kanske patetiskt, men det är något annat. jag vill som bara säga "men fattar du inte? vad ska jag göra för att du på något sätt ska få upp ögonen för mig?" tror att jag ska fråga varför du hatar mig egentligen. det skulle ju typ vara ett sätt att få igång en konversation på.

snart försvinner du.
jag önskar ändå att du kunde uttrycka dig mer i ord.
typ, "pappa måste göra det här,
men det var inte menat.
känn ingen skuld."

give me a long kiss goodnight and everything will be alright.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0