onetwothreeshe'sarelaleft-winger ; -

jag fattar ingenting helt enkelt.
runt 8 på fredag morgon får jag alltså ett vidarbefogat sms från pappa/tomás där det står;
on our way to the hospital to have a baby! estamos de camino para el hospital a dar a luz!
och drygt en timme senare får jag ett nytt från pappa där det står;
Ida fick en flicka nyss.
jag har aldrig varit så chockad i hela mitt liv. hon finns på riktigt nu. visserligen fanns hon där förr med, men nu är hon som en egen person. gud, carmen kristina klingar så fint.

Stefan Forssén (L) kan man också säga. nej men jag orkar inte. det var inte den bästa kördagen ever, men vissa saker han sa var rätt intressanta att ta in. inte helt till spillo. rätt lik sture också.
ESPRI är fortfarande lika underbart. jag tror det här kommer bli jättebra, och året kommer bli sjukt kul. tänkte vara positiv.
hahhaha, Caroline Nyström, Karolina Sandström, Simon Löfstedt + en del Anton Fahlgren. det var ju värsta the gang. kyss på er.
Ikväll blir det Canalen tror jag, men lite fotoarbete före det.


jag är varken lebb eller bi, men jag har inget problem att pussa min bästa väninna.

Kommentarer
Postat av: camerawhore

jag vet att du vill ha mig ;)

2007-09-23 @ 14:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0