singitforthetear ; -

och där var min kväll slut.
det blev sofia+pizza+idol=helt okej om inte underbar chillkväll =)

hursomhelst så tänker jag på det ganska ofta. mina kläder ligger utslängda på en stol bredvid min säng. inga av de kläder jag använder ligger i skåpet. potentiella kläder för mirgindagen ligget på golvet. mina väggar är tomma. ingen struktur. anledningen till att jag inte ens funderar på att packa upp är att jag vet att om två, tre dagar så ska jag flytta igen.

varför ska jag orka egentligen? för att mina föräldrar inte ska ha dåligt samvete för vad de utsätter mig för? så var det förr. nu orkar jag inte ens bry mig.

undrar vad som hade hänt om pappa fortsatt att leva med mamma. ohh, det skulle inte ha varit sött som socker. snarare tvärtom eller något. det var aldrig menat ens från första början.

nog med emo.

vi ses imorgon, flickor och ES2a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0