stikeupthebandwoah ; -

jag är grymt mycket på bättre humör idag äb vad jag var igår. typ 100 ggr gladare.
dels så har dagen gått någorlunda lätt. vaknade runt halv 9 sisådär, funderade litegrann, tänkte att jag far på balder runt kvart över 10 eller något sånt, så hinner jag göra lite shit före, förutom att tvätta håret. men då har kaplan någon weird dag där de får lära sig typ koka té-vatten över öppen eld, så jag for direkt till balder, hittade marias skåp med gröna prickar på och skrev;

Sheep yes chance on you?
[ ] Yes
[ ] No
[ ] Din mamma.
/Andy

hon gjorde visst en till låda där det stod [x] Maybe, så jag ska dit igen och fortsätta på våran fina konversation. hursomhelst så var det skola sen där, och massage var rätt spännande att lära sig om. gratis avslappningsmassage utdelas i rimliga utgåvor, och tills utgivare tröttnar. sen hade Pekkari föreläsning om varför man ska öva och shit, och det var riktigt ballt faktiskt, för jag blev lite peppad. men jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. säg två saker du är bra på inom ditt intrument? helt sjukt. vad är jag bra på? ehh, jag hittar lätt känslan för texterna? bullshit. vem försöker jag lura? varför håller jag ens på med sång. har aldrig lyckats på en lektion. kixan har aldrig blivit överförtjust av någonting jag gjort. jag känner mig lika instängd. jag kan inte ens tänka jag kan!

idag har jag som varit mycket med sofia idag också, eller på eftermiddagen, och åt hos henne också.
när vi väl kom till canalen blev jag eeeemoo, eller, jag blev stirrig, och såg inget ljus i livet, så jag satte mig längst bak i kyrkan, tände ett ljus efter ett tag, och sen satt bara och tänkte och hade lite smalltalk med Gud.

hahah, elin är ju bland de underbaraste människor som finns. jag tycker verkligen om henne =).
och så himla skönt att höra vad de skrattade mest åt; hans reaktion. hahahahhaha "tänk om hon inte gillar glassen?!" som sagt. jag mår så mycket bättre efter den här dagen.

nu blev det som ett långt inlägg. hoppas ni njuter av läsningen, för jag njöt som av att skriva det på något sätt. fick ur mig mycket på vägen.

KS, SH, CN, SL, JL, FL & IB. kyss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0