Tack Gud.

Jag såg själva livet i dig när du kom.
Jag såg hela himlen bakom.
Du var allt som mirakel betytt,
och jag kände hur jag föddes på nytt.

I rummet omrking oss stod änglarna tätt.
De log emot oss på sitt himmelska sätt.
Skyddade sin gåva till mig,
och jag tackar Gud för att han sänt dig.

För du är prinsessa av lyckan,
prinsessa av kärleken,
hertiginnan av äventyret,
nyfiketen.
Inte störst, inte först,
men väldigt speciell.
Jag är så glad att du finns,
min äskade lilla prinsessa.

Jag önskar att du får precis det du vill.
Jag önskar dig världen, och himlen därtill.
Vet att livet väntar på dig,
och att jag alltid skall finnas för dig.

Jag är så glad att du finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0