thiswasn'twhatIplanned ; -

allt som behövdes var en helkväll på canalen + en natt med sara i sort sett.
och så lite insikt i att jag överdriver allt jag utsätter mig själv för.
tänkte hålla mig borta från mig själv ett litet tag nu =)
försöka se livet lite från det ljusa sidan?
tack caroline...
hursomhelst så vet jag att tiden håller på att rinna ut, och sofia sa det idag. men jag har bara inte spelet i mina händer. det är som att famna i mörkret och hoppas att man hittar knappen som tänder. wooh, metaforer för känslor is the shit. men vad ska jag göra. jag har inte sett honom på 2 veckor tror jag, och det är som om jag kommer få en hjärtattack nästan gång jag får syn på honom. och yes, jag far förbi hans hus på hemvägen ikv. men det brukade jag göra långt före jag tänkte på att han bodde där också.
så, nästan gång, får han en massa vinkar, och sen är det bara att säga att han faktiskt är lika trög som killar brukar vara.
oftamanfarhemtillnågonmittinattenförglassomdetinteärSara?menjagvetegentligenatthanäralldelesförbraförmigiallafall.
nu ska jag chilla med att skriva ett till kapitel innan jag far till moröbacke.



are you seeing your saviour, or are you fooling yourself.
are you looking for salvation, a revelation of God.
or are you praying for something for sombody else?

I'm not in the mood for playing games...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0