whentheworldgetsinmyface ; -

how i met your mother är rätt underhållande att se på, speciellt när man har tråkigt, och måste blunda med ena ögat eftersom linsen inte ville vara irriterande när jag skulle sätta in den. så nu sitter jag här, ser lite suddigt, men livet är helt okej. jag vet än ej hur det kommer att bli med bergsbyn och mjukglass, för elin har inte ringt. jag vet inte ens om hon kommer göra det. jag får vänta, se, och fortsätta glo på how i met your mother.

jag vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll. dels så pratade jag med erik igår. jag tänkte som bara att vi ledare skulle ha snack om kvällen, så han bad mig följa med medans han gick runt och låste. då berättade han om hur man skulle tänka när man hade andakt egentligen. att man själv kunde känna att man bara snackade skitsaker men i andras ögon så låter det som de klokaste orden i världen. jag har bara varit rädd fram tills nu. han sa att han trodde på mig och mina förmågor att framföra något speciellt. det känns som en välsignelse. jag kommer aldrig glömma det han sa till mig. ikväll kanske det blir något av. men sen så ska sara och engberg göra något också.

det är bara så konstigt att se att du är online, på riktigt nu. inget 'inte vid datorn' eller 'strax tillbaka'. men det är väl inget för mig, och vem vet om det någonsin kommer att bli.

tror att jag ska fortsätta kolla på how i met your mother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0