youbendmeandyoushakeme ; -

torsdag, o torsdag. molnen är fina idag ser jag.
jag har ju alltså då ingen aning om vad jag ska göra ikväll, och har inte vetat sen 13.10 då min skoldag slutade. dels så far pappa sin kos till umeå, så jag är helt själv i huset, med 270 kr i korgen i köket. vilket betyder att det blir pizza eller någon annan slags fet mat till middag. kanske skulle vara en smart sak och köpa mjölk när jag lix är i farten också.
är det idol ikväll?

jag tror det här är första gången på jättejättejätte länge som du har varit online på riktigt.

muuh, rädda mig från min tråkiga kväll...


<333333333333333

Kommentarer
Postat av: k

skulle lätt komma över till dig en sväng om det inte var för att jag har tusen grejer att göra :(
(K) hihi :)

2007-09-27 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0