youcanfeelitallover ; -

guuuh, stevie wonder är rätt befriande at times om jag ska prata klarspråk och sanning.
och kan någon btw ge tillbaka min inspiration för jag känner mig lite slut i huvudet och msåte komma med ett nytt kapitel till sofia snart. det kommer ta år och dagar. och jag vet som inte vad jag ska göra ikv? det är 3.90 kr/hg på ica kvantum (och allt kommer vara slut), vilket betyder att jag måste dra mig dit. just ja, jag ska vattna blommorna hos pappa med. lalala, jag har en sån där kännasigdålig-dag och det suger typ, men what to do? typ byta tröja eller något.
TKR DET ÄR DAGS ATT BRÄNNA KALORIER SNART, eller vad man nu gör för att gå ner i vikt/midjemått. hatelife ibland.
vad ska jag göra ikv, seriöst? jag har sån lust att se top model eller scrubs eller whatevere. någon slags amerikansk serie. och jag kom just på att sofia är på klassfest (efter 2 veckor? bra gjort ES1d). fcuk. undrar om sara ville bara slö-se TV med mig ändå. annars ska jag chilla med tv-links hemma hos pappa med godis och shit.



ha ett bra liv som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0