andIthinktomyself;whatawonderfulworld ; -

ge mig måndagar. de slutar ändå alltid bra, för det mesta. carro är oftast min nästan hela dagen, förutom när hon spenderar tid med bobban, vilket jag faktiskt kan godkänna.
ciip med dig, gumman.

ehm, vi har dagens smygare. väldigt oskyldigt satt jag och carro bredvid connor under våra musikarpojkars fotbollsmatch. jag vet inte varför. jag bara gjorde det. jag har en smygarbild. men jag vet inte om jag ska lägga upp den på bloggen. borde jag det? eller kränker det hans rättigheter på något sätt? per-robin lägger ju ut bilder på randomkillar som han tycker är snygga, och kallar det dagens span. hm, liten funderare där...

bella gjorde mig lyckligast i världen nyssss, och inatt ska jag sova med tjocksockar igen. det är mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0