dududududududu ; -

fyfan. jag är bitter. mina kommentarer kan bli farliga. de har redan slagit fel, bara för några minuter sen. det kommer nog resultera i att jag på något sätt måste be om ursäkt eller något sånt. kanske kan julsånger muntra upp lite, men det tror jag ej. jag tar för mycket seriöst just nu. kallas jag emo, på ett negativt sätt, så blir jag ledsen, och aggressiv. fuck off. jag tror det är kuttehitten som gör det mot mig, som straff för att jag inte vill ta pluggandet på allvar. nej, äckel, nu får jag dåligt samvete. men det finns inget jag kan göra. kommentaren är redan skickad. han kommer nog sluta prata med mig. helvete. jag ska gräva ner mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0