duochjagmåstefångadagen ; -

uuunderbart att vara tillbaka på skolan. helt seriöst. gympan gick bra, för jag och carro kirrade gymmet istället för fotboll. och det gick bra att redovisa boken med. eller, det kanske jag överdriver. men oh, idag var caroline min, nästan bara min =)

typ dagens citat blir olov i matsalen, helt random; "är det där nya outfiten från bloggen eller?"
hihi, man märker verkligen när folk kommer in i bloggvärlden. there's no going back. =)

kör nu i alla fall, och sen eventuellt canalen och ledarmöte om jag hinner. dalle står och försöker hitta bilder på en svart BH och typ trosor? random det med. tror det är till hans dröm som inkluderade sofiahed. arrå, tjoo.


Kommentarer
Postat av: caroline

gumman mminnn :]

2008-03-10 @ 19:23:27
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0