hursvårtkandetva? ; -

ja, det kan du fråga dig.
helt seriöst så får jag bara ont i huvudet enbart av att bry mig. visst, jag kan tro att jag äntligen hade blivit en del av helheten, men det var visst inte som jag trodde. jag skulle kunna vara dryg, men vad ger det. nu kommer ett sportlov som inte är att se fram emot, men palla att bry sig om det ändå. jag ska bara läsa en bok, och resten får bli som det blir.

jag hatar att vara på stan med fausta och pappa ibland. dels att de inte säger direkt att det är till mig de letar kläder, vilket gör mig enbart osäker, men också att jag får pappa att betala dem. happ, 798 kr till spillo idag. det blev alla fall inte 1198 kr. men hej, nya kläder. är ni snälla så får ni en bild snart.

elin ska göra min kväll ikväll, och jag vet att hon är nervös, och att hon blir ännu mer nervös av att axel ska vara i samma hus, men hon får banne mig ta sig i kragen. axel är bara en liten skitunge.

buseen hem går typ snart. tjing.

Kommentarer
Postat av: mogetsomfan

men inte säga så om Axel, han är ju typ min drömprins :]

2008-03-01 @ 17:49:40
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/sunkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0