I'monmyway ; -

eftersom carro bad om det så gör jag som hon säger;

min sommarklänning #1
kjolen som jag inte förstår mig på, men den är lång, ganska stel, men lite fin.
komplicerad tröja med. men jag kan känna mig ensam om att ha den i skellhell i alla fall.
hihi, en vanlig t-shirt, men med det trycket. tycker det var ganska snitsigt =)
cepebild, men jag har på mig den nu iallafall. kan verka väldigt tråkig, men typ perfekt passform och hela kittet. jag ska prata mer om halsbandet sen <3.

sen så berättade pappa att det är möjligt att jag får faustas mobil ganska snart ändå. yes. en ännu bättre kamera!



Kommentarer
Postat av: caroline

FINT plömman :D

2008-03-24 @ 18:39:37
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0