IneversaidImissedher ; -

far är tillbaka från thailand, vilket gjorde det självklart att det vankades presenter. det blev ungefär bara mjuka paket. två t-shirts, en klänning, en långkjol och en tröja. diesel-tröjan och halsbandet är mina nya babies. ska snart gå catwalk för att visa upp kläderna för pappa och farmor.

mina snowboard-drömmar kom och försvann på bara några minuter, men vi ska göra ett tappert försök imorgon igen. är det så bra väder som det är idag så vet jag att det kommer bli råchill.

så, snowboard imorgon, pokémon-maraton på onsdag, och så ett försök till en kväll med hampus och elin :) jag tror det kommer bli bra det här.

Kommentarer
Postat av: caroline

lägg ut bildor på kläderna i bloggen plömmis :] hiih

2008-03-24 @ 16:20:21
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0