inthemiddleofsummer ; -

det finns mycket, sjukt mycket att säga om den här dagen, för den har varit riktigt händelserik. brandövning under kuttehitten, och hemska nyheter efteråt. det är ännu en sak som chockar hela skellefteå i stort sett. låt oss säga att resten av skoldagen gick rätt snabbt fram.

plötsligt var man där på cu, skulle jobba, och soundchecka i kyrkan samtidigt. (st. olovs på söndag. 11.00. be there. ganska coolt preludium.) menjo, nu ska jag komma till kvällens händelse.

vi satt och spelade jungle jam, som vi gör ofta. elin kommer insmygandes med en ros i handen. jag var helt bombsäker på att hon skulle ge den till sofia. men hon smyger förbi sofia, räcker mig rosen och viskar; "från en hemlig beundrare." jag var chockad. ofta hemlig beundrare? jo, det är visst en kille som går tektik-ettan, stämmer enligt alla in på hur min 'ideal-kille' ska se ut. elin hade typ stått i en halvtimme och försökt förklara mig. hade han inte jobbat (på ica kvantum, uj) imorgon hade han varit på nordanå och sett på vår ensemble. men vi ska dra dit efteråt och typ hälsa på honom. hoppas han är lika trevlig som de får honom att framstå som. =)

<-råcuwt.


Kommentarer
Postat av: caroline

ÅÅ GUMMAN SÅ SPÄNNANDE :D:D !!!

2008-03-15 @ 13:32:16
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0