inthemiddleofsummer ; -

EUREKA!

jag äger nu Pretty. Odd. lyckan är total.
tilde sitter mittemot mig i faustas knä. lyckan är ännu mer total.

dock skulle allt vara fulländat om jag kunde finna ork att ta itu med livet och allting. men ikväll ska jag bara vara. jag har ostkrokar och chokladglass som jag ska äta för mig själv medan jag ser på någon typ TV-serie som scrubs. jag tar itu med allt när jag kommer hem.

jag blir så tacksam att jag har en sån förstående storebror och svägerska. och det är så underbart att se att de verkligen är lyckiga med varandra. tilde är verkligen lyckligt lottad i livet.

umeå open ikväll, och imorgon ska jag möta upp med sofiahed som också är i stan visst. hörs sen. herra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0