lewl ; -

mamma kan inte sluta skratta.
jag och sofia tog oss an att göra en raspberry cheesecake. det skulle bli så snitsigt. först så blev hon lite orolig över att jag hade glömt smöret till bottnen och sofia hade glömt sockret till smeten.

sen frågade hon; 'var är hallonen då?'
jag svarade; 'vi fixar det imorgon. vi ska he på dem då.'
hon funderade och sa; 'ni hedde inte i dem i smeten som receptet sa?'
och ungefär där, då jag svarade med ett osäkert nej, så började hon asgarva, kunde typ inte stå rakt upp. lewl. jag och sofia måste lära oss att läsa recept innan vi kör igång med bakverk.

Kommentarer
Postat av: cw

nej men våran kommer bli mega mkt bättre än den som stod i receptet...sådetså :D

har du tagit grejjerna från cu eller ska jag hämta dom när jag far t dig?

2008-03-22 @ 10:22:34
URL: http://camerawhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0