mamboaheya ; -

hat, hat, hat. faaaatta!

VG på K-PAX-skiten. jag hade skrivit 'he talk' istället för 'he talks'. jag hade glömt s'et, det var ett slarvfel. jag hade kanske 4 andra fel, yttepyttefel. när jag frågade vad som krävdes för MVG. vad krävdes det? att man inte skulle blanda ihop 'talk' och 'talks,' inte typ att man skulle ha analyserat det lite närmare.  vafan. och vad får vi till lunch? inte ungspannkaka som vi skulle ha fått! äckel-laktosfri. den smakade palt. uh.

MVG i engelska nationella speaking i alla fall. lite nöjd ändå. nu har jag lugnat ner mig.

ps, mjo, jag tycker nog det är rätt att homosexuella ska få adoptera.

Kommentarer
Postat av: sara

Svar: Nog orkar den skicka dit fastän den inte kan skicka därifrån ;P haha. Du, jag och cyklar

2008-03-20 @ 15:12:44
URL: http://sara04.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0