painwithoutluck ; -

det här kommer bli en stressig dag, det jag på känn. dels så har vi (jag) varit jätteseg med att boka biljetter till arboga och shit, så nu ser det ut som att vi ska flyga ner ändå, och sen åka tåg till arboga. vi hoppades att priset tur och retur skulle ligga på kring 800, men vad blev det? ca 1200 senare så fattar vi att det kommer ligga på 3000 inkluderat allt. vi vet inte om det är värt det, och det var det inte. förlåt västerås-folket. jag och sofia ska förska hitta på något annat skit att göra istället.

packlista till saras stuga;

  • toaartiklar.
  • varma klädoor. (täckisar)
  • varm jacka.
  • långkallingar. (med hål i)
  • vinterskor. (men det har jag inte...)
  • pjäxer. (som gick förlorade i högstadiet)
  • myyyskläder.
  • saker... smågrejer...
och ikväll blire övernattning i moröbackekyrkan och jag har absoslut ingen aning om vad jag ska ha med mig dit heller, men det blir nog asbra. nu ska jag äta frukost och klä på mig tror jag, för axel ska ha lan här ikväll. sheit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0