soulmatesneverdie ; -

senaste dygnet har bara gått upp och ner. just i denna stund så känner jag att jag inte orkar någonting. vad hände med allting? vad hände med att jag mår illa bara av att tänka på alla konsekvenser? vad hände med alla? jag vill bara som... stänga in mig i ett rum med typ bella och bara vara. kraven ska inte finnas alls. nu är det som att du måste välja noga vad du ska säga, för annars så kan allting ta vändning, när det gäller alla. väljer du att neka någon en gång så har du plötsligt gjort till livs misstag, och måste göra allt för att allt ska bli rätt igen. eh, vi går tillbaka till fritids-tiden. det var bra shit.

naeh, give me a break. jag stöttar vänner som ber om det. jag väljer inga sidor för jag har ändå inget med det att göra. jag kommer ändå alltid älska de jag håller närmast lika mycket oberoende vad som händer, och tvekar du på det så måste du ta det face to face med mig.

förövrigt är jag irriterad för åhléns har inte fått in Pretty. Odd. än.

"Tre megaskrov." - Elin Sundqvist

Kommentarer
Postat av: bAjSKlaAs

Jamen måste man ladda hem ljud till cubase llr finns alla ljud typ piano nånstans redan?

2008-03-27 @ 18:58:59
URL: http://Sweetklarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0