thisisnotwhatIdo ; -

eh, statistiken går som bara neråt och neråt. måste se till att bli intressant igen...

jag älskar att stå på scen. då vet ni det. igår var helgreat, och alla var så duktiga. att vi fick betalt för det var ett litet plus i kanten. tor var glad. det var mest awesome.

det blev ingen 'blinddate' igår. killen hade slutat för dagen p.g.a det var hockey. jag klarade mig. för att nämna vad jag tyckte om meldoifestivalen kort så kan jag säga att det var den tråkigaste tävlingen jag någonsin har sett. 'och tolvan går till.....CHARLOTTE PERELLI!' oväntat. pallar inte. björn gustafsson räddade kvällen. what is love? han är love.

+ att idag sjöng vi i kyrkan. coolaste palmsöndagen någonsin tror jag. andreas och henrik spelade ett preludium på elgitarr och bas, och gjorde rundgång i kyrkan. sjukt snyggt. jag och sofia sjöng 'if everyone cared', och vi + korre sjöng 'nine crimes', och sofia fick sjunga sin egna version av en psalm. eh, ska typ lägga upp dem på youtube sen.

mamma gör kladdkaka. puess.

ps,
image373

 om ni undrar hur jag har fötterna när jag spelar piano.

Kommentarer
Postat av: o

AH, där är den ju:)

taskigt att du nämnde typ alla som va med i kyrkan, utom mig... jag är inte glad på dig nu, ;)

2008-03-17 @ 00:15:19
URL: http://olovl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0