thiskiss,thiskiss ; -

jag drunknar. jag stressar sönder. jag vet inte vad jag ska göra. enda anledningen till att jag sitter vid datorn är i stort sett att jag ska göra en sak på finale notepad för att underlätta gemun. (tänkte också tillkännage att jag skiter i kontrabasen för jag hör den helt enkelt inte. lätt att skriva ner något man inte hör?) sen har jag min sångläxa att göra. planka this kiss med faith hill. och jag ska kunna the way we were utantill till imorgon med. just det, ska fixa argument till varför det ska vara rätt för homosexuella att gifta sig och adoptera med. dvs, att jag måste cykla till canalen. den här dagen blev inte lika lugn som jag hade tänkt mig.

jag är typ bästa på att skjuta upp saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0