weweremeanttoliveforsomuchmore ; -

jag är inte säker på var min lila scarf är. det är synd. jag har nästan lite ångest. jag minns att jag hade den i bakfickan i umeå. sen gick jag till bussen. sen åkte jag buss. sen åkte jag bil. sen... var jag hemma hos mamma. kanske är den i umeå ändå? kanske tog jag upp den ur fickan utan att tänka. jag hoppas det är så det ligger till. nu har jag nästan mycket ångest. annars så ska jag fortsätta mitt skrivande (om jag får tankarna från min lila sjal någon gång) för att göra folk lite belåtna i alla fall.


Kommentarer
Postat av: mogetsomfan

hoppas du inte tappat bort den iaf.
Nog för att jag bara har ett riktigt minne med den men det är roligt.
Lider med dig ..

2008-03-29 @ 23:08:49
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/sunkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0