you'renevergonnacatchtomorrow ; -

jag tänkte göra en kupp, och klistra in bilden på samma sida ändå. men sen fick jag skrivsug, och nu verkar det rulla på. snart kan jag börja beskriva hur jag känner då jag har kommit ut ur bilden. 37 rader hittills, och kanske 20 kvar. jag har flyt som fan.

nu till kvällens;
det enda jag skulle göra för att få datorn var att typ göra något lol i WoW åt axel var femte minut. dock så hade jag ingen aning om vad han snackade om. suddenly kommer mamma ut ur sitt lilla kyrpin och får för sig att förklara allt som axel hade sagt, eftersom hon visst hade fattat allting. jag skulle gå in i wow, spacea, och sen tabba mig ur. det slutade med att hon bröt ihop av skratt när hon insåg vad hon höll på med. piltre på min mamma <3.

kom på att jag har en massa bilder från fotolektionen idag (som t.ex en väldigt ful en på tobias) att lägga upp. will do that tomorrow =) nu ska jag skriva klart kuttehitten.

Kommentarer
Postat av: Idab

svar: Ja precis, vi hoppade och landade nästan i buskar.
Fast sofia var frivillig att hoppa först så hon kunde säga vart vi skulle hoppa=D.
Så hon var mest utsatt(A).

2008-03-14 @ 08:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0