youshould'veseenit ; -

jag är som gladast när jag har kläder jag trivs i på mig, min iPod i handen, musik i öronen och en tom väg framför mig. därför vet ni vad det betyder? jag behöver verkligen inte bry mig om hur fånig jag ser ut när jag går och sjunger och mimar för mig själv. jag vill också agera som brendon. det är bara då jag får tänka mig hur det skulle vara att göra såna minspel på scen. bara någon gång då och då kan jag se mig om. jag är aldrig så cool som jag är då.

till min glädje så såg jag att det faktiskt inte är foto imorgon, så sovmorgon till 11 satt väldigt fint. men sen är det idrott, och... fotboll. när ska jag bli sjuk? nu skulle sitta väldigt bra, i alla fall lite förkyld. sen så är det massor med frågetecken inför veckan. typ, om jag ska skriva kuttehitte-prov på tisdag? och lol-bokredovisningen på svenskan. herre min gud alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0