anofferofalife ; -

så, idag så slapp det bara ur mig på arbetet; 'meeen, jag lär flytta härifrån sen.' kocken tittade på mig som om han tänkte 'visst skämtar du?' jag reagerade som jag alltid brukar göra när han envisas med något fånigt, och till slut så sa han 'jaha, men har du skaffat ersättare då?'
så, såhär ligger det till; bor ni i skellefteå, ska bo kvar ett eller fler år till, och kan tänka er att stå ut med en tysk kock, som förövrigt är riktigt snäll. du måste kunna ta skämt med en nypa salt, inte tro på allt han försöker förmedla (som att de första tre veckorna som du jobbar så kommer lönen gå till rädda barnen. den blev jag utsatt för någon av de första dagarna). man måste försöka visa att man klarar av det, vara bestämd. tror du att du kan klara det? oh, just ja, det är en catering-firma. iaf, hör av dig. mitt nummer finns på hitta.se.

ikväll vet jag inte. ska försöka få igång datorn. någon del av mig vill fara på vinterrocken också. vi får verkligen se hur det blir. kill me softly.

Kommentarer
Postat av: emmae

Hejhej, gå in på min blogg och var med i min tävling! :) Puss <3

2009-01-03 @ 23:46:43
URL: http://eemmmssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0