I'vebeenroamingaorund ; -


snart far vi våran kos till piteå stad och förhoppningsvis en oförglömlig kväll, som alla andra festivalkvällar har varit hittills. anna, min loved one, följer också med, och världens bästa fyrdahl sitter bakom ratten. han ska fota något okänt random-band som kallas död lagom till april, innan de spelar på någon liten fjuttig scen. kanske är något att kolla in ändå. annars så är jag starkt för att se the hoochies spela, henriks band. sista spelningen någonsin, och den tänker jag inte missa. nu måste jag få ihop mina grejer. ha det så bra mina älsklingar, så ses vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh Tack AmAnda för ännu en oförglömlig helg! Du ska bara veta vilken bra kompis du är och hur glad jag är att jag har dig! Du räddade mig fler än en gång det är något jag vill kunna ge tillbaka!

:*

2009-07-26 @ 12:37:46
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0