here'smysong ; -


"I think of what we were like when I first met you.
your bashful smile, your shy words, your cold hands.
I thought of you every day,
I couldn't do anything, almost going crazy..."

och yada yada, sedan följer en otrolig massa om kärlek, sån där sockersöt, som bara finns i filmer. men jag gillar det lite undermedvetet. jag gillar att någon ser bara mig, helst för den jag är. åh, jag vet att det är lite av tabu att prata om framtida kärlek, hur man vill att det ska vara, för när du och jag hittar just DEN personen, vem vet hur relationen ser ut.

men det finns en textrad, i just den låten, som gör mig taggad på allt som kallas kärlek.

"let me gasp against your lips to say this phrase; I love you."

Kommentarer
Postat av: S

åh.

2010-09-05 @ 20:13:25
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: Siri

Sista meningen - swooon <3

2010-09-21 @ 14:57:46
URL: http://nerdsection.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0