he'smybrother ; -

nyvaken, eller, någorlunda nyvaken i haparanda stad. gårdagen bjöd på mycket spännande, en promenad till finland (hann alltså utomlands, sedär), svängar in på alla såna där ställen, jysk, ÖB, ni fattar grejen, mosmeny till middag, finsk morotskaka till efterrätt och ett rosévin som visst skulle smaka gräs.

några timmar på lagrotta efter det, med en otrolig massa med spännande personer, olika typer av alla dess slag, bekantade mig med lejonet, förstår fler interna skämt nu, och det är inte så mycket drag i haparanda en lördag-natt. men det är trevligt ändå!


så, nu är min semester över snart. bussen hem går klockan fyra, och innan det ska jag bjuda på en pizza på vafritt ställe (hörde rykten om att det hette amanda's pizzeria, klockrent eller?). sedan sägs det bli valvaka inatt. antingen blir vi besvikna eller nöjda, det är bara att vänta och se.

ps, har smällt igen dörren mitt framför näsan på en person i ren irritation nu, det var nice!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0