jayuropkebiwonohgobarabwa ; -

tonåringar, vilka idioter, framförallt de som medverkar på dr phil och beter sig extremt ohövligt mot de som faktiskt bara bryr sig. din mamma bryr sig, ni skulle kunna komma överens, om du bara slutade vara så blind och dum. sluta vara besatt av en kille som inte ger dig den uppmärksamheten som du faktiskt förtjänar. sluta vara psycho.

ett enda virrvarr, och en förvirrad dotter. inte, inte, inte okej. nej, jag vill att mitt liv ska vara som tumblr. nu skaffar jag en. kanske återser ni mig, kanske inte.

angående norge-jobbet, läs här. inga frågor, sånt är livet, bara att lösa allt på något annat sätt.

ps, fml, URL:n amdy.tumblr.com var upptagen, en himla dude!

nu vet jag inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0