wheredidyougo,Imissyouso ; -

kära kines. det känns som om att vi springer om varandra, om du nu ens sitter vid datorn (om du inte gör det så förstår jag dig, kina är nog mycket mer spännande än internet). men fortfarande, några frågor;
  • hur går det med mandarinen?
  • har du träffat en snygg kines-gribb, och därför syns du för sällan online?
  • har du utvecklats inom dina specialområden?
  • har du tänkt uppdatera bloggen någon gång? (det har ändå gått över en månad nu)
  • vilken är din favoritglass?
funkar voddler i kina? isåfall så ska du se "an empress and the warriors". kines-film, HJ tipsade om den, och den var GRYMT BRA. han ser ut som hangeng, I tell you. se den bra. och ja, bella äger Only13-are titt som tätt, här och var. dock så går det rykten om att teukkie måste göra en operation på grund av sin dåliga hälsa (mannen sover visst ca 2 timmar per natt, SICK) och fansen går bärsärkagång på lee soo man för att han behandlar sina artister för dåligt. och nej, dream catcher är inte uppdaterad än...

försvinn inte, jag saknar dig för mycket för det, okej?

Kommentarer
Postat av: Bella

only 13-slynor är till för att ägas, I tell you.



2010-09-30 @ 04:23:21
Postat av: S

Hey svensken (norsken?)

Jag har nästan aldrig tid att sitta vid min kära dator..

Detta är ett fett land, med några fina kineser som ser ut som korenare. (Såg faktiskt en till dude som såg ut som Donghae idag ^^) Jag saknar dig, jag saknar Bella, jag saknar Sofia, jag saknar Pontus. Hänger på en bar nära vår lägenhet nästan (nej inte ens nästan) varje kväll. Det är tre fina kinesmän som spelar livemusik och är galet bra. En av dom är superfin, helt galen på gitarr och bjöd mig och El på kungfute häromdagen. Jag vill ha dig här nu. Nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu. Madarinen går framåt och ingen snyggkinesgribb som jag har som vän än. Men jag såg en sniggkinesgribb härom dagen, han var så sjukligt mysig att jag dog lite. Men eftersom jag inte är superbra på madarinen än så vågade jag inte riktigt tala med honom.. Synd kanske men aja, han syns nog någon annan dag också hah. Jag ska strax uppdatera min blogg, jag är ledsen men jag har liksom inte tid..



Puss.

2010-09-30 @ 18:07:29
URL: http://h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0