butit'sovernow ; -

två bilder är tagna med instagram, och två är från amanda's blogg!

 

caroline, den uppfinningsrika, fick i helgen en fantastisk idé om att styra ihop lite julbak under onsdagkvällen, sagt och gjort så var vi fyra glada i hennes kök där vid middagstid. tack vare vår effektivitet så fick vi gjort lussebullar, tryfflar, knäck, cake pops (K-pops!), såna där juliga apelsiner. den som anlände sist, simon, fick i uppdrag att göra pepparkakor, vilket visade sig vara sjukt drygt. och så hade vi oss en julig samling av gotteri, som ni ser på bilden!

 

idag är en effektiv dag, sjukt effektiv. jag har ringt och beställt linser för ett helt år, ringt koreanska ambassaden i stockholm för att se till så att mitt pass med studentvisum kommer fram innan jul (,viktigt!) och mailat om att skaffa ett ISIC (International Student Identity Card, sjukt värt). nu måste jag äta frukost och väcka bella, för att sedan få skjuts av henne till biblioteket. jag måste skriva ut papper, fylla i papper, göra klart allt, och ba skicka iväg mitt pass till stockholm. och köpa biljetter till annandagen åt min bror också, får inte glömma.

 

ikväll efter jobbet ska jag bara ta det lugnt, se idol, heja heja, försöka hålla mig vaken till midnatt för att vänta på ett samtal från singapore. har hört att imorgon är ingen vanlig dag, förutom att jag öppnar på subban. men frukost nu då? hoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0