butthenagainIdon'trememberyou ; -


vad roligt och spännande att du hittade min blogg! jag tog mig till korea på ett väldigt enkelt sätt, genom blueberry. de har kontakt med en skola i seoul, yonsei university, men det har du nog troligtvis redan kollat upp. jag hade mina betyg från gymnasiet och det var nog för att jag skulle få ett godkännande till kursen. jag har ju bara läst en månad än så länge, och nu börjar det flyta på bättre. jag hoppas du tar dig till seoul det är en helt fantastisk stad!

det är bara att fråga om det är något mer du undrar över!

Kommentarer
Postat av: Andreas

wow, tack för snabbt svar!

Jag håller på och försöker lära mig själv hemma (talktomeinkorean) och andra hemsidor.

Kunde du mycket koreanska innan du åkte eller var allt helt främmande?



(lite annat nedanför)

Jag har redan planer på att studera på högskolan i min hemstad nu men sen efter det är klart ska jag klart försöka ta mig till Korea för att fortsätta lära mig koreanska och få lite kul minnen på köpet.



Tack igen för svaret på förra inlägget!

감사합니다!

2012-02-11 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0