dreamofparaparaparadise ; -

idag fyller världen bästa jonatan år. grattis! tänk att det är över 2,5 år sen den här bilden togs, nästan 2 år sen jag hälsade på dig i kina, och nu är jag själv i asien. hade jag pengarna till det så hade jag bjudit på en storslagen weekend (äsch, längre, tar ju tid att flyga också) i seoul, men det kanske jag får skjuta upp på. men tack för allt, utan din vänskap hade jag med största sannorlikhet inte varit där jag är idag. jag hoppas vi kan umgås på andra sidan jorden igen någon dag!


Kommentarer
Postat av: Jonatan

jag inser att jag har suttit vid datorn alldeles för lite på senaste då jag upptäcker den här gratulationen först NU. STORT TACK Amanda :')) Jag ska göra mitt bästa för att komma och hälsa på dig där borta.

2012-02-22 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0