saymyname;leehyukjae ; -

ett foto som min vän lyckades ta i söndags. hur häftigt ser det inte ut att vara.

51 timmar i singapore, några färre än beräknat, men jag tog mig dit iallafall. värmen var jag lite beredd på men jag kommer aldrig bli van. jag, min vän vivien och hennes vän hiddy spenderade lördagen med att åka tunnelbana i singapore, träffa folk untanför det stora stadiumet och gå på nagelsalong. sedan så kom den efterlängtade söndagen, och när klockan slog fyra på eftermiddagen så påmindes jag igen om varför jag verkligen älskar super junior. det är gemenskap, musik, humor, kärlek, frierier hit och dit, löften om att det kommer vara för evigt. kanske barnsligt men något som gör mig glad in i själen. jag vill aldrig glömma den dagen.

fler bilder som vivien lyckades ta.


Kommentarer
Postat av: helen

härliga bilder och minnen för livet.

så är det. :)

och vivien tar så fina bilder, speciellt den på eunhyuk (med dirigentpinnen) - hans fingrar är vansinnigt vackra!

och den översta blå bilden är nästan out-of-this-world..



kramar! mamma

2012-02-21 @ 17:49:13
Postat av: Joanna Johansson

ska vi göra ett bloglovinbyte snyggo? svara gärna i min blogg. KRAM

2012-02-22 @ 13:30:34
URL: http://duochjag.devote.se
Postat av: Maria och Olof

Ser ut att vara en härlig konsert! Kul att du bloggar i motsats till min dotter:) Men hon träffar jag snart, bara en vecka kvar! Må så gott! Kramar mMria

2012-02-22 @ 19:09:46
Postat av: sofia

vad har hon för himla superkamera?! asfina bilder iaf! sen kan du sluta klaga mamma för jag har faktiskt bloggat idag sådeså!

2012-02-25 @ 04:31:52
URL: http://molihua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0