caughtintheashes ; -

skitskitskit, tänkte skriva ett emoinlägg här du dårå.
vad ska man göra då? det var ju långt ifrån meningen. vi hade tänkt på det mesta, men när det kom till den lilla detaljen så glömde vi allting. hon var ju så glad när hon hörde om det, sen så är vi dumma i huvudet och ställer oss på en kulle. varför sa jag inte åt henne att gå och ställa sig sist i kön? gudihimmelen, vad ska jag göra åt mitt dåliga samvete. jag vill bara begrava mig själv och typ aldrig vakna igen. det finns tusen olika saker att bry sig om, och jag väljer att bry mig om just det här. nejfyfan.

nu tänkte jag fortsätta skriva om New Age och Los Angeles. sug på den ni.
pachabel rant är så jäkla bra ; http://youtube.com/watch?v=JdxkVQy7QLM

...........................slutamåmedel.

 jag lyckades ändå med en bild med mellanfokus, två veckor för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0