don'tgivemenoshit ; -

livet går lätt fram?
gemuläxan är inlämnad TRE dagar i förväg?
espri kändes ändå hyfsat bra?
skolfoto snart?

spårat?
pallar som inte att det går någorlunda bra. och inte heller att sommaren snart är slut. på något sätt vill jag bara att någon ska ta mitt liv, men det vore väl onödigt. jag vill inte orka med allting. jag vill inte ha kultur och idéhistoria. jag vill inte känna kylan varje dag. jag vill som inte till skolan. visstfanvilljag.
äckligt när det slår en att man inte vet vad man vill egentligen.
jagvilltillUSA,tillspanien,göramusik,resa,hahonom,levasomjagtänktmig.

jag orkar inte...

det finns bra människor i alla fall.


har som inte så mycket mer att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0