drömmarmandrömtsomenefterenta'tslut ; -

JÄKLA OPEPPED MAN KAN BLI AV EN PERSON?!?!?!
våran nya mattelärare kan seriöst gå och gömma sig i ett hörn? bland det första han säger är att det inte är kul att ha våran klass och att han heller vill ha några andra? vi mår bra av att höra det?
matten kan typ dö. jag och johanna tänkte som kolla om vi kan få jobba hemma istället för att vara på lektionerna. jag lär mig förmodligen mer av mina natur-kompisar än av honom. men han kommer ju inte ens överväga att låta oss få göra det. nej fy, vad arg jag blir.

great att jag inte vet vad jag ska göra i kväll. och hampeus kommer väl inte kunna se pick of destiny med mig heller, för naturare lever ju bara för sina läxor. men han skulle visst bort.
JAG SKA ÄLSKA MED MIN GITARR IKVÄLL ISTÄLLET (L). och sitta och huttra här i mitt rum. guuuud, jag behöver liiite mer gnista än vad som finns för tillfället.


polenvarbrashit.

jagbliräckladvarjegångjagserpåmigsjälv.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag huttrar också,, har nog aldrig frusit så mycket som jag gör nu.. Har just sett Borat.. Naughty Naught, Nice och High five är mina nya ord ;D

2007-08-28 @ 20:17:05
Postat av: k

DU ÄR FIN!

2007-08-28 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0