itkeepsmehangingonandonandon ; -

http://www.mibba.com/story/Shee/My-little-raspberry/chapter-1/

det är ungefär det jag säger. jag blev som übersugen att skriva en fiction igår och det blev lite Brendon Urie över den. jag är jättenöjd ändå, för den blev ungefär som jag ville ha den. och bella blev glad över sitt korta appearence. det kanske blir en till sån där one-shot idag om jag känner för det.

annars hade jag tänkt mig att öva min sommarläxa ; De sista entusiasterna med Povel Ramel. Guuuudförbannat, för att låta som Bjoern. och någon gång i veckan måste jag få mig själv till stan för att växla mina lånade svenska riksdaler till polska zloty. ja, det finns en valuta som heter så, hör och häpna. nåja. today maybe is the day.

det är äckligt varmt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0